Tandläkaren

Idag åkte jag hem  ifrån Justine för att åka till tråkiga tandläkaren. Och som vanligt så fick jag skäll för att jag är för lat för att borsta tänderna noggrant även om det kanske är bra,, och sen blev det inte bättre av att hon frågade mig om jag dricker mycket läsk och äter massa godis och kakor ofta. Och så snäll och rar jag är så talade jag då om att har jag då pengar eller godis/kakor hemma så är det klart att jag äter massa godis och kakor och dricker mycket läsk.

När man har en sådan trevlig tandläkare som mig * HOST * Så tyckte hon att jag skulle sluta med sådant skit och börja tugga tuggimi istället om jag blir sugen på något.  Men sen så var det gött att komma hem och ta det lugnt, och dricka fanta och käka massa goda kakor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0