Frida Med Gris-Sjukan

I Fredags förmiddag så ringer min bästa kompis Frida och grymtar i telefon att hon har fått gris-sjukan, det mest tråkiga med detta var att hon var så jävla taggad på att åka ner till Göteborg för att se guldmatchen mellan Aik & Ifk. ( hon hejjar på AIK ) Men det sket sig totalt för henne eftersom hon då fick gris-sjukan.

Jag hoppas verkligen att du piggnar till och blir frisk snart igen så vi får ses.. Så får vi även hoppas på att din grisk-sjuka har försvunnit lagom till Jul så du kan ta och palla dig hit ner nu i några dagar:)

KRYA PÅ DIG! ( Städa ditt rum det ser förjävligt ut )

En bild på frida!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha tack skaru ha hörru :P

Jag är faktiskt inte riktigt sådär flintskallig

2009-11-03 @ 20:59:40
Postat av: Andreas

Hahaha jag tycker den var verkligen lik dig :) det var därför jag valde den;)

2009-11-06 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0